محاسبه کاهش قیمت آسفالت با الیاف کورتا سیرجان بر اساس کاهش ضخامت

یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵

طراحی برچسب نانو نماد

در حال حاضر بیش از ٣٥٢ محصول نانویی داخلی در سطح بازار عرضه می‌شود، نشست‌هایی با\'سازمان استاندارد\' در زمینه ارائه برچسب نانو نماد در سطح ملی انجام‌شده است و قرار است امسال در زمینه ارائه گواهی نانو مواد و برچسب‌گذاری نانو نماد برای محصولات نانویی در سطح ملی اقدام شود.

طراحی برچسب نانو نماد

نانو نماد تأمین‌کننده اعتماد مشتری و توسعه بازار خواهد بود. بر اساس چهار سال برنامه‌ریزی ستاد، پیشنهادی به سازمان استاندارد در زمینه ارائه برچسب نانو نماد در سطح ملی برای محصولات نانویی ارائه شد و درنهایت این پیشنهاد مورد موافقت و تصویب قرار گرفت و به‌زودی برچسب نانو نماد در سطح ملی برای تمامی محصولات تولیدی داخل کشور و محصولات وارداتی کشور در نظر گرفته خواهد شد.
محصولات وارداتی نانویی باید خود را با استانداردهای ملی کشور تطبیق دهند و به این سبب و در این زمینه نیز کمیته مشترک نانو نماد بین سازمان استاندارد، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سایر نهادهای مشترک تشکیل خواهد شد.

در حوزه تولید محصولات نانو برای صادرات و به‌ویژه برای ورود محصولات با فناوری پیشرفته مسئله برچسب‌گذاری بسیار حائز اهمیت است، در این زمینه نیز بر اساس توافق سازمان ملی استاندارد یک دوره برچسب‌گذاری برای محصولات نانویی شرکت‌های داخلی به‌صورت داوطلبانه انجام خواهد شد و در مواردی برچسب‌گذاری به‌صورت اجباری برای برخی از محصولات انجام خواهد شد.

اطلاعیه 021-88741531 کانال تلگرام 09036258539 اینستاگرام