محاسبه کاهش قیمت آسفالت با الیاف کورتا سیرجان بر اساس کاهش ضخامت

سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶

نقش موثر سیرجان در مثبت شدن تراز تجاری استان کرمان

صبح دیروز پنجاه و پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سیرجان با حضور سه مهمانان ویژه برگزار شد. مهدی جهان نجاتی سرپرست شعب بانک کشاورزی و رییس شورای هماهنگی بانک های استان کرمان ، مهندس حسین زاده مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و مهندس کریمی معاون سازمان عمران کرمان مهمانان ویژه این نشست بودند .

نقش موثر سیرجان در مثبت شدن تراز تجاری استان کرمان

در این جلسه ابتدا فرماندار ویژه سیرجان با اشاره به شعار امسال، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، گفت: در راستای ایجاد اشتغال و تولید علی رغم همه ی محدودیت ها، ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سیرجان موفقیت های خوبی را در سطح استان کسب کرده است.
در ادامه این نشست مهندس آرش معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار به ارائه گزارش عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان پرداخت. وی با بیان تنگناها و مشکلات حوزه اقتصاد شهرستان خواستار همکاری همه ی مسئولان استان برای تحقق ایجاد اشتغال و افزایش تولید شد.
دبیر شورای هماهنگی بانک های استان کرمان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد بانک ها ی استان کرمان پرداخت. مهدی جهان نجاتی گفت: 2.5% سهم بانک های استان کرمان از منابع مالی در گردش کل کشور است. وی افزود: بانک های سه شهرستان کرمان، رفسنجان و سیرجان  بیشتر از 67% این منابع را در اختیار دارند و 60% پرداخت تسهیلات استان نیز در همین سه شهرستان انجام شده است.
حسین زاده مدیر کل صنعت، معدن و تجارت هم از عزم جدی ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای رونق کسب و کار در استان سخن گفت. وی اظهار داشت: در سال گذشته سعی کردیم برای ایجاد و رونق تولید، به واحدهای دچار چالش در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش از طریق پرداخت تسهیلات بانکی کمک شود.
وی عملکرد برخی از واحدهای تولیدی سیرجان را قابل ستایش عنوان کرد و به عنوان نمونه به عملکرد یک واحد تولیدی در منطقه ويژه اقتصادي سيرجان اشاره كرد .
حسین زاده گفت: یک شرکت دانش بنیان در سیرجان در سال گذشته با صادرات قابل توجه ی خود  تراز تجاری استان کرمان را مثبت کرد.
در پایان کریمی معاون سازمان عمران کرمان نیز در بخشی از سخنان خود گفت: در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان پتانسیل بسیار خوبی برای تولید اشتغال و رونق کسب و کار وجود دارد. وی  در این جلسه از آمادگی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان برای ایجاد فرصت های شغلی  و افزایش ظرفیت تولید  خبر داد.
منبع : فرمانداري شهرستان سيرجان

اطلاعیه 021-88741531 کانال تلگرام 09036258539 اینستاگرام